Gymmet

Dagen har bestått utav jobb mellan 10.00-22.00, skulle egentligen ha börjat tolv, men Linda fick åka in till förlossningen i natt så fick börja några timmar tidigare, hon blir även kvar i en vecka så kommer att bli mycket jobb för mig nu, men jag klagar inte, kommer bli glad när pengarna rullar in på kontot i slutet utav månaden =)

 

Sedan när jag slutade så blev det hem och packa träningsväskan och sedan möta upp Anna för att dra vidare till gymmet, har inte tränat på ungefär tre veckor så kändes riktigt skönt att komma igång igen kan jag ju säga.

 

Men nu är jag hemma och har precis gosat ner mig i sängen med OlleJanson och snart så blir det natten för min del, måste ju ha min underbara skönhets sömn =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0