Hel kul fredag !

Gårdagen blev det som sagt jobb mellan 16.00-22.00 sedan mötte jag upp Frida för att sedan gå hem till mig så jag fick byta om och lite sådant och sedan drog vi in till stan.

Första annhalten blev Suads där det bjöds på någon vidrig drink och sedan vidare till TG och där bjöds det på lite shottar och drinkar inna vi tog svängen ner till skräckland där gubben och Uffe var med massa folk, gick till torget för att dem skulle käka så jag och Frida drog till TG igen och röjde gärnet på dansgolvet, träffade lite roligt folk med så det var kul.

Sedan blev det häng på torget igen, lite fyllekäk sitter ju aldrig fel, även om jag inte käkade något men dem andra gjorde det.

Träffade även en utav alla kusinerna där (nämner inga namn), som bjöd mig på något sprit så vi delade på en halve flaska, så var ganska rund om fötterna när jag kom hem.

Har ingen aning om när jag kom hem men somnade gott i alla fall.

 

Tack för en rolig kväll Frida!

 

Nu så håller jag på att tvätta, gubben ligger på soffan och sover och jag ska snart ta på mig lite kläder och sedan gå ut med vovven och träffa Frida en stund innan det blir jobb mellan 17.00-22.00.

 

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0