Italien!

Hej på er!
Måste bara börja med att ge Robin ett mega stort grattis! Han ska få vara med och spela junior EM i bangolf som kommer att hållar i Italien!


Men idag väckte Frida mig runt kvart i nio så satte hon på lite kaffe medans jag somnade om en stund och vaknade utav att mamma ringde, låg kvar och drog mig i sängen tills nio, då gick jag upp så käkade vi frukost och sedan blev det kaffe innan jag gjorde mig i ordning och drog till jobbet.

Blev en man kort idag på jobbet, men gick allt bra ändå, stressigt men riktigt kul och har haft sjukt mycket att göra, så ett tag var jag lite orolig att vi inte skulle hinna klart med allt och få jobba över, men tack och lov så hann vi färdigt!

Så nu är jag hemma och kikar på sex and the city med Frida, men funderar på att snart krypa ner i sängen för jag är sjukt trött!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0