Klaga? Nej inte nått!

Uscha mig, har legat i lite drygt en timme och bara vänt mig om hela tiden. För drygt två timmar sedan tog jag nattmedicinen (ingen aning om hur det stavas), så den borde ha hjälp, men inte det, klådan är fortfarande kvar och nu är den som värst på benen och jag gillart inte alls. Men ögonen och kroppen är hur trötta som helst men inte går det att koppla av heller. Hjälp! Vad fan ska jag göra? Känns som om att inget alls hjälper just nu. Oj vilket klago inlägg det blev nu och det var inte riktigt meningen. Men då kan jag ju passa på att klaga ännu mera. Detta gäller när man bloggar från mobilen, alltså inget mobil inlägg nu, utan när man är ute på internet och skriver men genom telefon. Hoppas att det gick att förklara någorlunda i alla fall. Men då ska jag ta och komma till saken och det jag stör mig enormt mycket på är att det inte går att göra inläggen i stycken, hur tråkigt som helst att läsa när det inte är indelat i stycken, men det spelar ingen roll hur jag gör så funkar det inte, fast det är lika när man mobil bloggar med. Tråkigt men sant, eller kan det vara så att jag inte har en sådan dära jätte modern telefon? Kanske det kanske, men nu har jag babblat på extremt mycket och ska göra ett försök till att somna! Så sov så gott alla! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0