Simone <3

Simone, du är den absolut bästa vännen som man kan ha, utan dej så finns det ingen Jenny.

Gillar att du är öppen och ärlig mot mig och inte slingrar dej ur något.

Du finns alltid där när man behöver dej.

 

Även om vi inte träffas så ofta så ska du veta att du är den som får mig att vilja gå upp på morgonen, den som ger mig energi att orka kämpa. Du är guld värd!

 

 

Du är min stjärna

 

Du leder mig när jag är vilse

 

Du är min hjälpande hand

 

Du finns alltid där för mig

 

Du är min sol

 

Du får mig att le

 

Du är min detektiv

 

Du ser om nått är fel

 

Du är min vakthund

 

Du gör mig trygg

 

Du är min andra halva

 

Du gör mig hel

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0