Söndag

Dagen har besått utav jobb mellan 10.00-16.30. Sedan kom Sara och Talli och hämtade mig så åkte vi hem till mig så kom Frida och Uffe dit, satt och tjötade och lite sådant.

Vid sju tiden åkte Sara, Talli och Frida för att handla lite chips och dipp och sedan så kom dem och hämtade mig och Uffe, så lämnade vi av Frida och sedan vidare hem till Sara och Talli där det blev film, chips och dipp. Kikade på mulan och började kika på snövit men var så nära på att somna och så mådde jag väldigt illa, som jag ifs har gjort hela dagen, men det blev värre framåt kvällen.

Så när jag kom hem så får jag se att mina utslag har spridit sig, började lite smått i armvecken för några dagar sedan men nu är det hela överarmarna till skulderbladen ungefär och hela låren och knävecken och jag gillart inte och jag har ingen aning om vad det kommer sig heller.

 

Men nog om det nu blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0