Tisdag

Dagen i ära blev det jobb mellan 10.00-16.00 och vi var en man kort men bra gick det ändå, undan som bara den ^^

Sedan när jag slutade så blev det bort till kiosken och köpa snus och sedan hem och kasta mig på soffan med datorn i knät och sedan kom Uffe hit så satt vi och tjötade en sväng.

 

Sedan hände något som inte har hänt på evigheter, jag storstäda hela lägenheten, damma, plocka ordning, dammsög, bädda rent, diska, skura golverna.

 

Nästa gång det är storstädning på g, då ska även fönstrerna få sig en omgång med!

 

Men nyss så drog Uffe och jag sitter åter i soffan med datorn i knät och väntar på att tiden ska gå, för ikväll så blir det träning igen. Men idag så försker jag få dem andra till att vi ska dra en timme tidigare så hoppas att det blir så =)

Tjing!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0