Underbart!? Yes!

Blev ju till att packa träningsväskan och sedan cykla hem till Fija på en kopp kaffe och satt och tjötade i ungefär en halvtimme innan jag stack ner och mötte upp Lars och Anna för att sedan dra vidare till gymmet.

Blev ett väldigt bra och intensivt pass idag så det känns bra, sedan blev det en varm och go dusch och sedan hoppade jag upp på cykeln och trampade hem.

Kastade av mig kläderna det första jag gjorde och kröp ner i min renbäddade säng, kan det bli mycket bättre än såhär? Tror inte det, så jävla underbart så det så.

 

Men nu känner jag att ögonen börjar gå i kors på mig, så ska faktiskt stänga av datorn, ställa klockan, läsa några sidor, släcka lampan och få min skönhetsömn.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Julia

är det tavlan med Elvis som du fick utav mig? :)

2011-07-13 @ 15:48:40
URL: http://jjulleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0