- Måndag

Söndag -

Gårdagen gick åt till att ta det lite lugnt, diska lite, kikar lite på friidrotten en liten stund och sedan plocka jag lite till och när klockan närmade sig fyra så gick jag bort till jobbet och sedan hem för att kika film med gubben och Uffe.

Dagen -
"Moster" Tina kom hit idag och hon behövde hjälp med telefonen (som vanligt har hon noll koll), så satt och fibblade med det samtidigt som det blev kaffe och bullar och en massa skvaller. Heltrevligt med andra ord, sedan åkte hon strax efter tre och jag började göra mig i ordning inför jobbet.
Fy fan vilken dag på jobbet, minns inte när jag skratta så mycket sist, men kul var det. Ibland är en utav kollegorna rikigt sjuk med andra ord, vek oss av skratt!

Sedan hem och packa träningsväskan och väntade in Anna för att sedan möta upp Lars och dra till gymmet.

Men nu är jag hemma och har gosat ner mig i soffan bredvid gubben min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0