- Söndag

God kväll.

Dagen har bestått av att Amanda ringer och väcker mig vid tio och vi en halv elva kom Amanda, pappa och Cicci på kaffe innan pappa och tanten drog vidare.

Då passade jag och Amanda att gå ner till lekplatsen så hon fick åka lite linbana och sedan hem igen och sedan ner igen.

Sedan kom pappa och hämta henne så jag gick hem och började plocka lite i lägenheten, fick bort all ren tvätt så nu är inte lägenheten en tvättlina längre och alla kläder ligger vikta och hänger så fint i garderoberna. Sedan blev det även till att diska lite och sedan satte jag mig och kikade på tv med Fredric och Uffe innan vi tog en sväng in till stan och kikade på kakor.

Sedan blev det pizza, eller sallad för mig faktiskt, kan ju inte äta pizza varje dag ;) och efter det så var det tid till mig att gå till jobbet. Så jobb mellan 16.00-22.00 blev arbetsdagen idag efter en massa strul. Men bättre än ingen ting ;)

 

Så nu ligger jag här hemma på sängen med datorn och funderar på vad jag ska hitta på? Är för pigg för att sova och för trött för att orka göra något. Inte lätt att vara mig nu..

Men tror att det får bli en film som man kan somna till? Låter som en bra idé.

 

Saknar dej <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0