- Torsdag

Frida kikade hit på en kopp kaffe och sedan blev det en tripp till stan och sedan bort till sportlife för att lösa in mitt värdebevis, sedan kom Jesper så då blev det ytterligare en tripp in till stan för att sedan stanna till på pizza plus och efter att vi hade ätit gick jag och Frida till hennes syster avslutning innan det bar av hem till mig på en kaffe och sedan hem till henne för att ge oss ut på kattjakt och jakten blev lyckad för vi hittade Mini tillslut och då bar det av hem till mig igen och så målade Frida mina naglar innan Fredric och Uffe kom hit. Fan vad söt älsklingen var mot mig innan han åkte till tyskland.



Så nu sitter jag och Frida här återigen!

Du betyder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0