....

God kväll!
Blev mycket piggare när jag kom till jobbet men var ändå en lugn kväll.
Men nu är jag hemma och har fått tackat nej till flera förfrågningar om att följa med ut idag.
Hade varit sjukt kul men pallar inte börjar bli riktigt trött och så har man en heldag framför sig i morgon, eller rättare sagt tio timmar och då gäller det att vara utvilad.

En supertrött Fredric har somnat på soffan så funderar på att väcka han och dra med han till sängen för kan lova att den soffan är inte den goaste att sova på och sedan så vill jag ju inte sova själv i natt igen. Fast jag har ju OlleJanson som brukar komma och krypa upp i sängen.

Men slut på babblet och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0