Lördag

Dagen har varit fart fylld, för när jag vaknade så hände jag upp resten av alla tvätt så lägenheten blev ännu mera som en tvättställning och sedan traskade jag bort till Fija på en kaffe och sedan blev det pizza innan jag gick hem till pappa för att sedan åka ut till Överby och kika en sväng, hittade en hel del jag ville ha men det ända som fick följa med mig hem var ett par skor till Amanda.

När vi hade kikat färdigt så var vi sugna på lite kaffe så åkte till sluss- caféet och fikade lite smått innan det bar av ner till Vargön och kikade på brorsans bil, men ingen lycka på den fronten så åkte hem till pappa och käkade lite tacos innan jag och Amanda åkte hem till mig där sötbollen och Uffe var.

 

Sedan gick jag och Amanda ner till kiosken och skulle köpa lite godis och när vi kom hem igen så ville hon åka till pappa. Så han fick så snällt komma och hämta henne.

 

Nu sitter Fredric och Uffe i köket och tjatar lite skit och jag får inte vara med, haha. Nej så illa är det nog inte, men ska la kanske vara lite social..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0