Onsdag

God kväll!

 

Vaknade utav att min underbara mamma ringde och väckte mig vid halv åtta och jag kan säga att det var väldigt längesedan jag gick upp så extremt tidigt. Men låg kvar och drog i sängen en kvart ungefär innan det blev en snabbdusch för att sedan gå ut med vovven och sedan vidare till trafikskolan där det blev första körlektionen på länge och det kändes väldigt underligt, men gick allt bra =)

 

Sedan blev det racerfart till jobbet och har varit där mellan 10.00-22.00 så nu är jag hemma och svanprinsessan visas just nu på min tv, så hade tänkt att fortsätta kika på den tills gubben kommer hem, sedan vill han nog att jag stänger av, han är inte jätte intresserad utav svenska filmer direkt. Måste lära han ett och annat ;)

 

Nu är gubben min hemma och han håller på att ladda ner en film och jag får inte veta vilken det är, vilken stil va, men snart så ska jag få veta och då blir det filmtajm =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla Nilsson

Jenny!

Är det Fredrik??

Är så nyfiken.

Puss

2011-06-30 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0