Torsdag

Gårdagen -
Besökte mamma en sväng på hennes jobb, var sjukt kul att träffa henne igen. Sedan blev det hem och så kom Fija hit på lite kaffe.
Sedan cyklade jag och gubben ner till Vargön för att sedan cykla tillbaka vid fyra igen.
När jag väl kom hem så blev det återigen tvättstugan, känns i bena att springa upp och ner för alla trappor, men kul när kläderna är rena så man har mera att välja mellan =)

Sedan vid en halv sju så kom pappa hit och så satte vi oss och kikade på fotbollen, elfsborg och ifk Göteborg möttes och matchen blev 1-1.
När matchen var slut så åkte pappa och jag och gubben började kika på en film och sedan drog han ut med Uffe och jag åkte och tränade med Anna och Lars, skönt att få svettas lite ibland.
Men när jag cyklade hem så var det värsta åskovädret och precis när jag skulle sätta nyckeln i dörren där nere så både det åska och blixtra samtidigt och det var ingen dårlig smäll, sällan jag blir rädd men då hoppa hjärtat över några slag vill jag lova.

När jag väl kom upp så blev det lite käk och lite prat med gubben och Uffe innan jag gick in och la mig.

Nu sitter jag här och har gjort mig i ordning inför jobbet gör 12.00-22.00 idag, ska änna bli lite skönt faktiskt, för även om många inte tror det så gillar jag att jobba =)

Nu har även halkan blivit inbokad, men den görs inte förrän i slutet av augusti, dem hade ingen tid innan det. Men så är det. Tänkte att jag även skulle ta och boka in resten där i samma veva..


Hmm. Vad ska jag fördriva tiden med i en halvtimme? Får se vad jag hittar på för skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0