Sjukling

Hej på er!

Gårdagen blev det ingen uppdatering för min del eftersom att jag och morfar var ute och körde vid elva tiden, så när vi var klara så blev det direkt bort till jobbet. När jag slutade fyra så blev det hem och få i sig lite mat och lite Alvedon och sedan så sov jag hur mycket som helst, vaknade till runt åtta, somnade om igen, vaknade runt tre, somnade om vaknade vid fem, somnade om och vaknade vid strax efter tio och då gick jag upp och gjorde mig i ordning och traskade in till stan. Skulle till apoteket och fick köpt lite nässpray och strepsil.

Nu ligger jag nerbäddad igen och kurerar mig och samlar kraft för att orka jobba 16.00–22.00, men mest av allt så skulle jag vilja ligga i sängen eftersom att jag är sjukt dålig, men bara att bita ihop eftersom att vi redan är flera man kort på jobbet.

Nej nu ska jag spela lite innan jobbet!

 

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0