God kväll!

Gårdagen - bestod utav jobb mellan 10.00-22.00, sedan hem och kröp ner i soffan bredvid hjärtat och kikade på lite skilda världar innan vi gick in och la oss och sov.

Idag - Vaknade jag inte förrän halv ett! Minns inte när det hände senast så kan tänka mig att det var ganska behövligt. Strax efter det så gicl jag och hjärtat upp och då fick det bli kaffe och några avsnitt av skilda världar.
Sedan när klockan närmade sig tre så åkte vi upp till skidstugan och gick hela sex kilometer, väldigt skönt faktiskt. Efter det tog vi svängen genom stan och sedan hem till pappa där det bjöds på tacos.
Efter maten så gick jag och Amanda ut och åkte lite pulka och när vi skulle in så var porten låst och mina nycklar låg uppe hos pappa, så Amanda ropade, jag visslade samtidigt som jag kastade snöbollar på fönstret, men tro kanppast att pappa och Daniel hörde det, eller så kanske dem inte ville det? Tror det var så ;)
Men till sist så kom vi in och då åkte jag och hjärtat hem och så kom vi nästan precis ut ur en dusch, kan ju säga att det var ganska behövligt, för fan vad man blir svettig utav att åka pulka och springa upp för denna backen hela tiden. Haha men det var värt det för kul hade jag =)



Nej nu blir det självklart några avsnitt utav skilda världar.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0