Hej på er! Blev inget bloggande igår hade ...

Hej på er! Blev inget bloggande igår hade fullt upp med att tvätta, sova, åka skridskor, tvätta, sova, tvätta, gick en sväng till jobbet, hämtade ett par skridskor till gubben, hem och tvätta vänta på att hjärtat mitt skulle komma hem från ullared, han kom hem och hade köpt lite saker till mig. Tack hjärtat! Sedan kom Uffe hit, käka och kolla på sex end the city sedan körde vi hem han och sedan blev det sängen! Upp tidigt idag, halv tio och vid tio var vi i ishallen och åkte lite skridskor, handla, hem och städa, morfar och Ingegärd kom hit på kaffe och kaka, dom åkte, jag tog med mig tjejen till jobbet och sa hej då till henne. Jobb mellan 16.00-22.00. Sedan hem och så kröp jag upp brevid sötnöten och kikade på två och en halv män. Nu sängen och sova vill jag lova! Natti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0