Back again

Hej på er!

Vet att jag sa sist att jag skulle ta tag i bloggandet igen, men så blev det inte, men nu ska jag ge det ett till försök. För kan säga att jag verkligen saknar att blogga.

 

Så denna veckan:

 

Måndag – Blev till att börja städa, sedan massa jobb mellan 16.00–22.00, så på jobbet fick det bli till att bara cupcakes.

Tisdag – Blev väckt utav ”vacker” sång utav Frida och Sandra som kom in med frukost på sängen till mig och en burk med chokladpudding med ett fint litet ljus till mig. (längesedan man fick frukost på sängen).  Sedan blev det till att göra sig i ordning och dra till jobbet, så jobb mellan 10.00–16.00, sedan hem och så snickrade jag och Frida ihop min tårta och sedan anlände, Sandra, mamma, Tina och Jimmy så blev det kaffe och tårta och efter att dem hade åkt så kom finaste hit. Blev en massa mys resten av dagen =)

Onsdag – Blev en sovmorgon och sedan ner i tvättstugan, in till stan och träffa Fija och kikade runt och vid tre så blev det till att förlänga ögonfransarna, blev en massa fint =)

Sedan blev det till att åka hem och så kom finaste hit och sedan pappa och Amanda och då blev det massa tårta och mys igen.

Torsdag – Blev jobb mellan 10.00–16.00, sedan hem och så kom finaste hit så blev det lite mys, sedan kom Fija hit så satt vi och tjöta en sväng och sedan följde vi henne hem innan vi tog en sväng ner till vattnet och bara myste.

Fredag – Blev jobb mellan 12.00–22.00 så nu sitter jag här hemma helt i min ensamhet. Men ibland kan det vara skönt det med!

Så det är vad som har hänt denna vecka än så länge, hade tänkt att jag skulle krypa ner i sängen och sova några timmar nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0