. . .

Tisdag - Blev jobb mellan 10.00-16.00, sedan fick det bli hem och kika på OTH med hjärtat.
Sedan så kom Uffe hit en stund så fick bli lite lirande på guitar hero.
Sedan när Uffe hade gått så fortsatte jag och hjärtat att kika på OTH innan vi gick in och la oss.

Dagen - Har bestått utav jobb mellan 10.00-22.00 sedan när jag kom hem så låg hjärtat redan nerbäddad i sängen, så jag tänkte att jag skulle göra han sällskap, låg och småpratade lite men kände att jag inte kunde somna så jag gick upp och satte mig här istället.

Nu känner jag att ögonen börjar gå lite i kors och hjärtat snarkar så sött från sängen så ska alldeles strax göra han sällskap hade jag tänkt.



Älskar dej över allt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0