- Stressig onsdag!

Hade glömt att ställa klockan idag så vaknade när mamma ringde, men han precis göra mig i ordning inför skolan. Där fick vi bara reda på vad betyget skulle bli, men eftersom att det är några prov som jag ligger lite efter med och hon skulle ha kollat upp kompiteringsövningar med tills idag, men hon hade inte hunnit, men skulle göra det tills i morrn..
Men men, blev hem och nu sitter jag och väntar på att Eva ska komma. Hon är inte alltid den snabbaste precis.
När hon har kommit så ska vi först till kvantum, ska skicka iväg ett paket, sedan länsförsäkringar, ska hämta ett papper, sedan åka och lämna pappret, sedan bolaget och hämta en plunta och sen blir det hem till mamma.
Hjälpa till att få ordning där innan studenten.
Hon ska ju inte behöva göra allt själv!

Sedan vid två så kör Eva in Jimmy till sin baldam och vid halv fyra/fyra så åker vi andra in och kollar på balen.

Min bror kommer att vara så stilig, eller det är han alltid han är ju lik mig ;) Haha nej nej skämt åtsido...

Kommer att komma upp bilder sedan med, kan ju inte gå miste och ta kort när brorsan är uppklädd, för det händer inte allt för ofta ;)



Nej nu lät det som om att Eva kom.. Men uppdaterar sedan när jag kommer hem igen =D


Glöm inte att gissa vad bilden föreställer, vinnaren får som vanligt en länkning =)

Kommentarer
Postat av: Emeliié

Ja min dag har varit bra, lite trött och så och sen mösspåtagning och jag skämdes så mycket för mina mediciner har gjort mig svullen i fejjat så aa, PINSAMT, men ingen sa något så antagligen gillar folk mig ändå :)

2010-06-02 @ 15:01:35
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Cattie♥

Tack dsm:)

Händer ikväll då?

Kram♥

2010-06-02 @ 19:49:07
URL: http://sandrafenty.blogg.se/
Postat av: Angelina

okej :)

hoppas du hafte en bra dag!!

2010-06-02 @ 20:56:40
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: feea (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

allt bra då ? :)

2010-06-02 @ 21:12:03
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0