Måndag . . .

Måndag idag och ingen skola för min del, mådde massa illa i morrse, trodde att jag höll på att bli sjuk, men lyckades att somna om och vaknade igen och mådde massa bra. Men då var det försent att göra mej i ordning och dra till skolan.
Eller hade kommit till sista lektionen så tänkte att det inte var så stor idee.

Så kom Olsson ner till mej och drack lite kaffe och tjöta och hade allmänt trevligt.

Funderar på om jag ska med till morfar sen, tror allt det han gör ju massa god mat, han skulle kunna vara kock på en utav dom finaste resturangerna typ..
Men nu funderar jag på vad jag ska ha på mej när jag åker dit. Vill inte gärna åka i mjukisbrallor, men känner inte för att ha något annat.

Men men får se vad det blir för klädsel ..

Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

Tack för att du röstade i min veckansblogg tävling! Nu ligger vinnaren av veckansblogg uppe men också de som vann länktävlingen. Gå in och kolla det kanske blev just du!!:D

2009-04-20 @ 22:29:51
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0