♥ Berg med tvätt !

Suck vadå typiskt, jag som alltid brukar försöka att få tvättat på tisdagar när jag ändå är ledig från skolan.
Så jag går ner i tvättstugan och vad ser jag, joo någon har tagit upp alla maskinerna :O
Hjälp vad ska jag ta mej till? Funderar nästan på att be Eva köra hem mej till mamma, så jag kan låna hennes maskin och tumlare ;)
Men inget kul att åka dit när inte hon kommer hem förräns sent i kväll ju =/ Vill ju träffa henne med ju. Jag älskar min mamma :D Så nu vet ni det.
Väntar väl någon timme och ser om "min" maskin, (eller den för oss som har djur) är ledig, annars blir det till att fixa en tvättmaskin någon annan stans, för jag har absolut inga rena kläder kvar :S


Kommentarer
Postat av: Justine

sv: tack det samma:) annars allt bra?

2009-12-01 @ 19:12:17
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0