- J u l b o r d

Gårdagen:

Rasmus åkte vid tio tiden och då kom Fija hit så hjälpte hon mig att städa och sedan blev det kaffe och lite tjöt innan jag hoppa in i duschen och sedan gjorde jag mig i ordning för att möta upp mamma och hjälpa henne och handla lite. Tina kom och hämta oss utanför kvantum och då bar det av ner till golfen. Var väl där någon timme innan det bar av hem till chefen och sedan viadare till Albert´s där det vänta julbord med jobbet. Sjukt trevligt och en himla massa god mat.

 

Dagen:

Har inte hänt allt för mycket än så länge, bara legat i sängen och degat med datorn i knät, men snart blir det duschen och sedan göra sig i ordning för jobb mellan 16.00-22.00.

 

Ska även hinna packa lite och sedan så in lite mera julklappar ^^

 

Nej om man kanske skulle ta och sätta lite fart =)


Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- OK vad har du gjort idag då?

2010-12-22 @ 14:24:44
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0