- Kul natt?

Mellan ett och halv två så kikade brorsan hit, bra fulle.. Men han hade fått för sig att ta taxi till Trollhättan där Jessica bor så han skulle ringa och så.. Men min telefon har börjar att krångla, folk hör mig när jag pratar, men jag hör inte dem.. Men men, Jessica fick ringa taxi åt han så jag följde med han ut och väntade tills taxin kom och nyss skickade Jessica meddelande och sa att han hade kommit fram.

Men har försökt att somna om, men det går verkligen inte alls just nu. Men måste ändå försöka eftersom att jag ska upp om några timmar igen..

Nej natti på er!

Glöm inte att gissa vad bilden föreställer, vinnaren får som vanligt en länkning =)

Kommentarer
Postat av: Therése

hur är det med dig idag? :D

har ni också sol och varmt? :D

2010-06-03 @ 09:08:42
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0