- Tisdag!

Blev ingen bloggning igår för min del, hela dagen hade jag fullt upp. Hade tänkt att mobilblogga men hade inte nummret, hade bara det gamla så det sket sig..
Men men gårdagen då:
Vaknade vid halv 6, ingen aning varför men kunde inte somna om. Vid åtta gick jag ner till flügger och köpte mer färg eftersom att den första hinken inte räckte. Hem och började måla, målade hela hallen själv denna gången och det tog nästan tre timmar, men blev sjukt bra i alla fall ;)
Sedan när klockan blev tolv så fick jag hoppa in i en snabbdusch för Tina hämtade mig vid halv ett och då bar det av till Göteborg, skulle med henne till sahlgrenska och hon ville inte åka själv.
Kom dit runt två och då bjöd hon på en liten fika och sedan medans hon var inne hos läkaren så satte jag mig och plugga.

Efter att hon hade varit hos läkaren så var det läge att åka hem, först fick vi sitta i kö lite mer i en timme, och höll på att krocka (ett under att det inte blev en krock) men hjärtat i halsgroben åkte vi till donken, så bjöd hon mig på lite mat.
Sedan bar det av hemmåt, sjung och grejja i bilen och hade sjukt kul.
Vid halv 7? Tror jag klockan var när vi landa hemma hos mamma för jag skulle hämta min lilla OlleJanson
och sedan bar det hem till mig.



Sjukt trött idag, somnade inte förrän vid två i natt och märkte inte när klockan ringde, men vaknade när mamma ringde vid en kvart över sju så då var det bara till att gå upp och dra till skolan.
Dit och gjorde prov och sedan hem.
Började plocka lite smått här hemma så det kan se ut som en lägenhet igen, inte det lättaste när man håller på att renovera ;)
Vid kvart i ett gick jag tillbaka till skolan och skulle prata med en lärare och sedan hem.

Så nu har jag precis satt upp spegeln i hallen, så den sitter på sin rätta plats!



Haha OlleJanson ser en fluga i lampan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0