Natta, natta!

God kväll!

Fick bli ett väldigt kort pass på tjugominuter på gymmet innan jag fick springa in och ställa mig i en kall dusch, säger bara fan för denna klåda och den blir mycket värre när jag blir varm. Så jag tog en riktigt lång dusch och gjorde mig i ordning väldigt sakta och sedan invänta dem anda.

 

Nu är jag hemma och har varit det i drygt en halvtimme och har precis fått i mig lite käk, OlleJanson har fått mat och fiskarna har fått mat så nu är alla mätta och belåtna.

 

Nu ska jag ta och släcka till fiskarna, försöka få med mig OlleJanson in till sängen om han vill sluta försöka fånga de små krypen som är i taket (han lyckas inte). Sedan så ska jag läsa några sidor innan ögonen åker igen, har börjat på en sådan bra bok!

 

Nej nu säger jag natti, natti till alla!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Svarar på kommentarer och ska snart äta frukost. Händer idag?

2011-08-19 @ 10:49:53
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: TIMELIMITS - Foto och mode

Härligt att träna, synd att det blev ett så kort träningspass dock!

2011-08-19 @ 18:37:59
URL: http://timelimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0