- Onsdag

Gårdagen bestod utav jobb mellan 10.00-18.00 och sedan blev det hem till mig där Fredric, Uffe och Fija väntade, efter en liten stund så gick jag och mötte upp Norrback och sedan hem till mig på kaffe och en hel del tjatande. Mycket trevligt med andra ord.

Sedan drog Fija och Norrback och vi andra gick och käkade pizza och kika på fotbollen, eller rättare sagt jag kikade på fotbollen när dem andra två satt och tjatade på som aldrig förr ;)

Skönt att vi vann i alla fall!

 

Sedan vid en halv elva fick jag med mig pojkarna att följa med mig och Anna till gymmet, men jag säger bara ack vad lata ;)

 

Dagen har bestått av lite ärenden i centrum och sedan hem så gick Fredric och sov en stund och jag städade runt lite här hemma och så väckte jag han vid en tre, tror jag för att jag ville bädda rent i sängen men snäll som han är men med en sur min så flytta han allt på sig och strax efter det kom Uffe hit.

 

Sedan bestämde vi oss för att dra och bada så ner till skräckland blev det och jag var försten i som vanligt, hjälp vilka badkrukor!

När vi hade badat färdigt så mötte vi upp Anna för en tur till gymmet och nu sitter jag och Fredric här och kikar på film, eller rättare sagt han gör det och jag är osocial som vanligt ;)

 

Tycker om dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0