Tisdag

Gårdagen bestod utav jobb mellan 12.00-22.00 och fick gjort en hel del trots att det såg mörkt ut framåt kvällen.
Så var hemma strax efter klockan tio och då blev det sängen med datorn i knät en stund och sedan kom Fredric insmygandes
bara för att han trodde att jag sov, men så fel han hade.
Men somnade strax efter att han hade kommit hem.

Sedan så blev det upp tidigt idag, klockan nio ringde klockan så då blev det in i duschen och sedan göra oss i ordning
för skulle med Fredric på ett möte i stan och efter det så träffade han sin syster och jag åkte hem och städade.

Så idag har jag fått gjort mycket
  • . Diskat
  • . Gjort ordning på vinden
  • . Dammat
  • . Gjort rent kattlådan
  • . Bäddat rent
  • . Gjort ordning i garderoben i badrummet
  • . Dammsugit

Och en hel del till. Så nu sitter jag här och försöker få tag på dem som har hand om fallskärmshoppningen för har lite
frågor som behövs besvaras innan vi bokar, men dem vill inte vara när jag ringer. Typsikt.

Snart blir det även jobb med, mellan 16.00-22.00 och sedan blir det hem och sova. Känner att kroppen behöver en hel del sömn.

Du betyder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0