God natt!

Hej på er!

Gårdagen bestod utav jobb mellan 12.00–16.00 sedan så åkte jag och hjärtat mitt och handlade lite till jobbet och sedan blev det ner till golfen och ta en koppa kaffe och tjöta lite med mamma och Tina.

Sedan hem och fick upp lite julgardiner och stjärnor och sedan blev det mat och bingolotta och självklart så vann vi inte, men så blir det väl när man låter gubben köpa lotter ;)

Sedan så hyrde vi lite filmer så satt och kikade på dem innan vi gick in och la oss och sov så sött!

 

Idag blev det jobb mellan 10.00–22.00 och har haft en hel del att göra så tiden den har gått i alla fall.

Sedan när jag kom hem så blev det raka vägen i sängen efter lite pussande på hjärtat!

Men efter en hel del läsande så satte jag mig här och passa på att skriva ett litet inlägg medans hjärtat röker!

 

Nej nu blir det sängen så man orkar upp och jobba i morgon!

 

Älskar dej hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0