Hej på er! Blev jobb mellan 10.00-16.00, s...

Hej på er! Blev jobb mellan 10.00-16.00, seda blev det till bokia och inhandla en sak till jobbet innan det blev ner till golfen och prata med mamma en stund. Sedan bort till jobbet och lämna det jag hade köpt och så hämtade jag cykeln och trampade hem till älsklingen. Sedan satte vi igång och greja lite här hemma, fiskarna fick rent hos sig och katterna hos sig. Fick även gjort lite annat smått så som att sätta upp lite hyllor. Sedan blev det hem till pappa och lämna borrmaskinen och så fick det bli en snabb kopp kaffe innan vi åkte till affären och handlade lite och äta. Sedan hem och har myst i soffan med film och piroger *mumms* Nu har jag precis krypit ner i älsklingens famn och känner att ögonlocken är på gång att stängas, så jag funderar på att avrunda här innan jag somnar med telefonen i handen och ett meddelande som kommer att vara färdigskrivet men inte publicerat. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0