...

Som vanligt så är jag väldigt kass på att uppdatera. Men i onsdags så var det en ganska händelse lös dag, först jobb mellan 10.00–16.00 och sedan tvätt på det.

Torsdagen så blev det sovmorgon, sov ända fram till halv tolv? Något sådant sedan så åkte jag och finaste till Trollhättan och käkade och kikade runt lite, köpte lite blommor och så innan det bar av hem till favorit morbror på lite smörgås tårta, massa massa gott!

Sedan åkte vi hem och kikade på film.

 

Dagen har bestått utav jobb mellan 10.00–16.00, skulle egentligen jobbat hela dagen men mådde inte riktigt bra så fick byta bort min kväll. Så nu ligger jag ner gosad i finastes famn och kikar på fotbollen.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0