Fredag

God dagens!
Vaknade vid halv tio idag men lyckades att somna om fram tills klockan var två! Var nog ganska behövligt att få sova ut, men en huvudvärk fick jag på köpet. Men hoppas att den går över med den kopp kaffe jag har bredvid mig.

Efter jag vaknade så gick jag ner i tvättstugan och sedan fick det bli en dusch och efter det ner i tvättstugan igen och sedan satte jag mig och läste lite innan jag tog tag i disken och torkade av alla ytor i köket och så började jag i vardagsrummet men kände att jag fick ta en paus så nu sitter jag här en stund inna jag fortsätter.

Väntar även på att hjärtat ska komma hem, extremt tomt här hemma när han inte är här =/



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0