God kväll! Idag blev det jobb mellan 10.00...

God kväll! Idag blev det jobb mellan 10.00-16.00. Efter jobbet möttes jag och Simone för att ta en fika i stan och skvallra lite. Massa trevligt att träffa henne igen :) Sedan blev det hem och äta och efter det åkte jag och hjärtat och spela en runda bangolf och självklart vann jag, men inte långt ifrån att gubben min fick sova på soffan ;) När vi kom hem så blev det lite film <3 Efter det så träffade jag Uffe och pratade bort drygt en och en halv timme innan hjärtat ringde och undra vart jag hade tagit vägen, (tror nog han ville kolla hur det var med sin bil och inte med mig ;) ) Nu ligger vi båda nerbäddade och han sussar så sött här bredvid mig och jag ska göra hjärtat sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0