Min vanliga otur?

Kom hem vid halv tre i natt och somnade kanske runt en fem över tre och när klockan närmade sig kvart i fyra så kom hjärtat hem och skulle krypa ner i sängen och då vaknade jag till då med, men tror jag lyckades att somna om ganska fort.
Sedan ringde klockan vid kvart över åtta och vi låg kvar och drog oss i sängen tills en kvart i nio innan det fick bli en dusch och sedan åkte Daniel iväg och jag gjorde mig i ordning och gick bort till jobbet.
Men när jag kommer dit så är S redan där! Jaha då hade jag missat att ändra i min almanacka att hon hade tagit min dag, så det var bara att vända om och traska om.
När jag kom hem gosade jag ner mig i sängen igen med OlleJanson och en bok och låg fram tills halv tolv, för då bestämde sig min mage att den var hungrig.
Nu har jag precis ätit och sitter här med en kopp kaffe och försöker att fördriva tiden.
Blir jobb mellan 16.00-22.00 iaf.



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0