Torsdagen.

Gårdagen - bestod utav att jag vaknade upp utav att Mezzi hoppa upp i sängen och brorsan stod och fråga hur jag kunde sova i detta o-ljudet och det är inte så svårt när man väl sover.
Men gick i alla fall upp och Jimmy drog till jobbet, efter en stund så gick jag och Mezzi ut på en promenad innan det blev upp och dega på soffan tills en halv elva.

Då bestämde jag mig för att det skulle bli en promenad hem till pappa och det tog lång tid för lilla M gick ett kvarter, skulle bäras och sedan gick ett kvarter till osv.
När vi väl kom fram så fick det bli kaffe och det var inte helt fel.
Sedan hem och så kom Fija hit och sedan så kom hjärtat och då blev det lite kaffe och spel fram tills Jimmy kom och hämtade Mezzi.




Då tog jag, Daniel och Fija biler ner till Vargön och köpte oss några mera fiskar.
När vi kom hem så blev det mat och strax efter det så gick Fija hem och då började jag och hjärtat att kika på ett avsnitt av oth, men gick snabbt in och la oss, innan tio sov vi så var ganska trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0