Bilder ifrån sexparyt!

Jag glömde att ta bilder under själva sexpartyt så det blev lite bilder på folket som var kvar efter en massa hade dratt.
Alla bilder är klickbara!

Simone latar sej i solen  /  Jag när jag leker snickrare

Johanna & Emma  / Jonas & Piraten

Kleven / Anders

Timmy & jag = Barndomsvänner / Jag & Simone = Bästaste vännen

Jonas & Piraten / Pappa

Robin & Sara = Syskonkärlek / Jag & Timmy = Barndomsvänner - Så kul man kan ha när någon har somnat ;)

Domma bilderna får räcka, orkar inte ladda upp mer ;)


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en skön söndag (:

2009-05-17 @ 22:56:18
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Anonym

Heltrevlig dag dedär! :)

Förutom tjaffset mellan brudarna :p <3

2009-05-18 @ 14:30:16
Postat av: Maria

haha, lät roligt ;p vad gör man då? (a)

kompisar!

2009-05-18 @ 21:34:53
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0