- Onsdag morgon!

Ledig idag så det känns skönt, tänkte att jag skulle få sova ut idag så jag drog ner rullgardinen för en gång skull, men vet inte av vad jag vakna men när jag kolla på klockan så stod den 3.33 lite småkul, men lyckades somna om.
Sedan när klockan blev runt halv fem så vaknade jag med ett ryck när OlleJanson höll på med rullgardinen, vet inte vad han gjorde med det lät som satan i alla fall..
Vaknade vid åtta när Sara ringde mig och skulle kolla om jag var vaken, hade glömt av att säja till henne att jag var ledig, så är det.

Men nu så ska jag dra på mig lite kläder, dricka kaffe och sedan ska jag städa!
Känns som om att det kommer att bli en toppendag *NOT* Men ändå kommer det bli skönt när städningen är avklarad =)

Sedan kör vi på tävlingen en dag till, så nu får tills i kväll 21.00 på er att gissa!

Kommentarer
Postat av: Yoursooofine - Josefine

tackar du :)

Men hur är det hos dig idag då?:)

2010-04-28 @ 11:00:39
URL: http://yoursooofine.blogg.se/
Postat av: pernilla

skriv gärna en kommentar vad du tycker om dagens hiss& diss! :)

2010-04-28 @ 12:44:55
URL: http://keexiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0