- Karuseller = I love it!

Gårdagen bestod ju av städning men orkade inte med hela lägenheten faktiskt så jag ska ta lite idag med hade jag tänkt mig.
Men igår då så kom pappa, Eva och Amanda på ett litet besök och sedan kikade Dojjan in på en snabb visit. Vid sju tiden så drog pappa och dem och vid en halv nio så kom Fija hit och sedan kom Eva vid en halv tio och då blev det in till stan.
Fija bjöd mig på en hel del spel och några karuseller och jag hade det sjukt kul =) Men när klockan blev elva så ville Fija hem så vi körde hem henne och sedan åkte jag och Eva tillbaka och satte oss och kikade på folk =)
Sedan träffade jag en gamal vän Veronica, vi hade samma dagmamma ibland när vi var små så det kändes kul att träffa henne =)
Så var hemma vid en halv ett och då blev det sängen.

Har inte alls sovit gott i natt, vaknat sjukt mycket men lyckades ändå att somna om i hela tre timmar i morse så jag vaknade inte förrän halv tolv och sedan dess så har jag ätit frukost och sedan bara degat i sängen.
Men funderar på att slänga på mig lite kläder och traska ut i regnet och hämta posten? Tror att jag gör det =)

Och bilder kommer troligtvis upp idag med =)

Kommentarer
Postat av: soojoo!

härligt =)

jo de är toppen med mig! vad gör du idag då :)?

2010-08-06 @ 12:36:07
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: Johanna

karuseller är sjukt kul =)

2010-08-06 @ 14:39:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0