- Måndag morgon!

Redan måndag idag, oj vad tiden går fort men men ingen ide att deppa ihop för det =)

Har precis diskat och plockat undan i köket och nu sitter jag och väntar på att kaffet ska brygga klart och sedan ska jag njuta av en god kopp innan jag sätter igång och städar, för jag säger bara usch vad dammigt det blir på tre veckor så hedanefter när jag är borta så länge så ska jag anställa någon som åker hem och städar en gång i veckan åt mig, men det händer ju inte allt för ofta att jag är borta så mycket, men ändå ;)

Nej nu låter det som om kaffet är klart =)

Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Sv: jaa eller hur! :) sjukt söta! Jag måste också städa haha :)

2010-08-02 @ 13:08:58
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0