- Måndag!

Vaknade och var sjukt trött och somnade om till en tio, sedan låg jag bara i sängen och vid en halv tolv så tog jag mig upp och skulle koppla in dansmattan men upptäkte att jag inte kunde det..
Men men så kom Sara hit så drog vi in till stan för jag skulle till försäkringskassan och sedan handlade vi lite och sen hem till mig. Sen till Sara och hämta en scartadapt och sen hem till mig och kloppla i dansmatan och så blev det en timme på den och sedan mötte Sara upp Frida medans jag satte på kaffe.
Sen in till stan igen för Frida skulle träffa sin bror sedan skulle hon ha mat och sen hem till Sara i några timmar och sen skulle hon jobba så Frida drog hem till sig och jag till mig.

Så nu ligger jag nerbäddad i sängen och funderar på vad jag ska göra, för känner mig inte alls trött så kanske ska ta och slänga på en film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0