- J u l d a g e n

Gårdagen var riktigt mysig, vid tio tiden så blev det julfrukost med mamma och brorsan och efter det julklappsöppning. Sedan började vi sakta göra oss i ordning lite för att åka till morfar. Kom dit lagom som kalle började så blev ju självklart att kika på det =)

 

Sedan blev det mera julmat så man blev tjock och go. Pernilla hade ordnat en rolig liten tävling och jag och brorsan var i lag, men vi förlorade.  Typiskt, men vi vinner nästa gång =)

 

Sedan blev det mera julklappsöppning och så hade morfar ordnat en väldigt klurig frågesport och jag och brorsan ville visa att vi var bäst, men förlorade även där, eller rättare sagt vi kom på delad sista plats mot våra älskade kusiner =)

 

 

Vid en halv åtta så körde vi pappa, Eva och Amanda till Uddevalla och sedan hem till mig för att sedan åka hem till mamma igen. Där bjöds det på ett parti alfapet innan det blev tid med sängen.

 

Så gårdagen var riktigt mysig med andra ord =)

 

 

Idag så har jag inte alls gjort allt för mycket, men håller på att väcka brorsan så vi kan göra oss i ordning för att åka och fira lite jul med pappa, Eva och Amanda.

 

Så det blir mera uppdatering framåt kvällen när vi är hemma igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0