- S ö n d a g

Vaknade runt åtta när mamma ringde, men somnade om tills nio så då blev det att göra sig i ordning och dra bort till jobbet. Men det tog emot att krypa ur R´s famn, men måste man så måste man =)

Så blev jobb från tio till fyra, hade sjukt kul med Silvana, hon lärde mig lite rumänska så det är kul, gäller bara att komma ihåg det med =)

Sedan hem så kom Fija hit så började jag plocka och det dröjde inte länge innan hon hjälpte till. Så efter allt var i ordningplockat så dammsög jag och sedan traskade vi bort till kvantum för att handla lite.

Sedan hem och kika film och käka oss feta på lite chips och dipp *mumma*

Hon traska hem för en stund sedan och då hoppa jag in i duschen så nu ligger jag här trött som en gris och om en timme så kommer R hit ungefär, men innan dess så lär jag ha somnat så trött som jag är =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0