Gårdagen och dagen!

Söta Emma kom hit igår, så gick vi till kvantum och handla lite mys.
Sedan hem till mej och fixade käk, sedan blev det till att kolla på hockeyn och efter det lite skider.

Sedan satt vi och skvallra hela kvällen lång, tills klockan blev strax efter ett, för då skulle hon med bussen hem så jag kröp ner i sängen och slockna fort!


sommaren -09



Dagen då, ställde klockan på tio i sex för att jag skulle med Emmelie till stallet.
Så hoppa in i duschen och strax efter sju ringer Marie och säger att det är inställt, tack och lov för det.
För det var ju riktigt snökaos ute !
Så jag gick och sov några timmar till.
Sedan har jag legat in sängen hela dagen.
Eller jag tog mej en promenad i snöstormen för jag var tvungen att ha snus!

Men nu ligger jag nerbäddad i sängen igen och hoppas på att få upp värmen snart igen!


Kommentarer
Postat av: Ness

söt bild :)

2010-02-20 @ 19:40:46
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: mmautildah'

ja men eller hur , vad gör du?

2010-02-20 @ 20:01:55
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Meeo

Vilken tjej-vilka former! Tror jag är kär! Du är skit söt! Kör lite aktuella outfitbilder please!

2010-02-21 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0