Trött morgon!

Japp helt rätt, inte sovit mer än tre-fyra timmar i natt.
Gick ändå att la mej tidigt men inte kunde jag somna, tror jag låg fram till strax efter tre innan jag kunde somna, hjärnan och ögonen var sjukt trötta, men inte kroppen.
Men somnade tillslut, men när klockan ringde vid sex så var det bara att gå in i en kall dusch.
Inte en chans att jag ska somna om nu. För håller jag mej vaken så kanske jag kan somna i kväll?

Nej nu sitter jag här med en kopp kaffe, kanske man kan bli någolunda en människa iaf.
Sedan när det är uppdrucket så ska jag ta tag i disken och sedan ett träningspass!

Hoppas att ni är piggare denna tisdagsmorgonen

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

sv: jadå :)

händer i veckan?



kram

2010-01-19 @ 07:45:38
URL: http://liiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0