- 1/7-10

Första juli idag och som vanligt så blev det praktiken, efter morgondagen så är det bara en vecka kvar ska bli så himla skönt att bara vara ledig sedan =)

Men när jag kom hem idag så började jag att plocka i lägenheten börjar ta lite form men är fortfarande mycket småplock kvar, men men sånt är det ibland.
Runt en tretiden så kom pappa, Eva och Amanda så åkte vi och lämnade Amanda hos hennes mamma och sedan drog vi vidare till farmor och farfar och drack lite kaffe och så fick vi några supergoda bullar (smocka i mig tre!), sedan bar det av hemmåt och märkte att mina pengar hade kommit in så nu har jag betalat mina räkningar och ska strax ta mig lite kvällsmat och sedan ge OlleJanson lite mat och sedan blir det till att svara på kommentarer, har varit sjukt dålig på det, men så är det ibland, men bättre ska det bli och ett plus är ju att uppdateringen ska bli sjukt mycket bättre =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Jorå, de rullar på ;) haha sj ?

2010-07-01 @ 20:52:42
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: a.l.

Här är allt bra =) Hoppas det är det med dig åsså =)

2010-07-01 @ 23:29:34
URL: http://avatarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0