- Dopp i havet!

Igår var det dålig uppdatering från min sida men hade fullt upp för vi två tiden kom Dojjan och hämtade mig så drog vi ut till torp och käka donken och sedan visade jag han en fin badplats.
Efter det så blev det hem till pappa och Eva på kaffe och sedan tog vi med oss Amanda och åkte och badade. Kan lova er att det var mycket varmare i vattnet än på land och inga brännmaneter och det är ju ett plus ;)













Efter att vi hade badat ett bra tag så åkte vi och lämnade Amanda hos pappa och sedan tog vi en tripp till Trollhättan och sedan vidare till Vänersborg hem till Fija och drack kaffe och efter en stund så kom Lars med.
När klockan närmade sig åtta så åkte vi tillbaka till Uddevalla och det blev tidig läggdags för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Jag vet höhö:P

E det kallt vatten här i Sverige?

2010-07-19 @ 10:09:27
URL: http://mmaaddiiss.blogg.se/
Postat av: soojoo!

det är toppen med mig , hur är det själv ?=)

härliga bilder! kramar!

2010-07-19 @ 13:31:49
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0