- En runda tack!

Vaknade vid kvart över sju men kom inte upp ur sängen förän runt en halv åtta och då blev det datorn och sedan vid åtta in i duschen och han precis göra mig i ordning innan jag och mamma traska bort till bussen.
In till stan och gjorde lite ärenden och sedan hem igen.
Från att vi kom hem till nu eller en timme bakåt så har jag inte alls gjort mycket, försökte vara så mycket i solen som möjligt men det funkar ju inte alls.

Så för ungefär en timme sedan så drog jag på mig mina löparskor och så drog jag ut på en runda. Kan ju säga att jag gick mer än jag jogga, men joggade en hel del och det är ett stort plus från min sida ;)



Så i morrn kväll ska jag på det igen om jag inte är helt slut efter att ha bärt möbler.
Men det återstår att se i morrn ;)

Så kom ut ur en iskall dusch för en liten stund sedan så nu sitter jag här i mormors gamla nattlinne och en handduk på huvudet och känner mig sjukt sexig *NOT*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0