- Tisdag!

Vaknade och så som vanligt i morse, men idag kändes det extra segt att gå upp klockan fem men var bara att kasta benen utanför den trygga sängen och kliva upp.

Idag fick vi bara göra ordning i en rabatt, inget mer hände på praktiken så vi låg och dega i solen i ungefär en timme sedan fick vi gå hem eftersom att dem inte kom på vad vi kunde göra. Men när jag precis skulle gå så såg jag att farbror Bengt satt uppe på altanen och drack kaffe så satte mig och prata lite med han och så, längesedan man träffa han så det var allt kul =)

Sen blev det hem och sedan dess har jag bara degat framför datorn, men idag hade jag tänkt att fortsätta få ordning här hemma eftersom att jag inte orkade göra färdigt det igår och jag vill verkligen bli klar.
Ska även ta och slänga in ett träningspass idag med, sjukt längesedan jag träna och jag vill verkligen komma igång, mår sjukt mycket bättre av det och man ser ju bättre ut så det är ju ett plus ;)



Haha inte den bästa och vackraste bilden, men det struntar jag i, har tröttnat på alla bilder jag har på mig själv, samma min på varje bild, så nu fick det bli en annan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0