- Torsdag!

Först vaknade jag vid sjutiden när Amanda vaknade till men Eva gick upp och jag lyckades att somna om ända tills klockan nio och sedan blev det en stund framför datorn medans Eva och Amanda var i Vänersborg.

Vid halv tretiden så drog vi ner till kungstorget där vi åkte ut på en sjörövarresa med longkalson, en barnteater så det var lite kul faktiskt och Amanda uppskatta det trots regnet =)



Sedan blev det hem och efter en stund så kom Dojjan och hämtade upp mig och Amanda så åkte vi med han till donken och sedan hem. Sedan så åkte jag och Eva och handla lite mat och efter det har jag inte alls gjort mycket.

Kommentarer
Postat av: theethee eat world

Tack! Du har en fin blogg :)

2010-07-29 @ 23:13:31
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0